De moordenaar van de priester, die hem onderdak verschafte, was geen moslim. Oef. Dan is het niet zo erg. Sinds 2012 illegaal in Frankrijk, asiel geweigerd. Blijkbaar kon de moordenaar & brandstichter niet uitgewezen worden omdat men nog steeds wachtte op een vonnis over de brandstichting van de kathedraal te Nantes. Na enkele maanden hechtenis moest hij zich ter beschikking houden. De man is slechts “verward”. De parochie van Nantes, waar hij de kathedraal in de fik zette, heeft hem steeds de hand boven het hoofd gehouden en alle moeite gedaan opdat de Franse immigratiediensten hun asielweigering zouden herzien. En als dank wordt dan de priester die een werk van barmhartigheid toepaste vermoord. Dus als we het goed begrepen hebben, is het de schuld van de parochie, van de priester zelf…
Zoals we in het verleden al schreven: we oogsten wat we gezaaid hebben…
Lees vorige bijdragen:
Dat dit in de Vendée gebeurt, kan niet alleen aan het toeval toegeschreven worden. Er is immers een verleden met de genocide in de Vendée tijdens het Franse terreurregime :
https://en.wikipedia.org/wiki/War_in_the_Vend%C3%A9e
Een Frans terreurregime waar de 2 Olifanten in de kamer achter schuil gingen.
In tegenstelling tot andere “genocides” poogt men deze in de Vendée uit het geheugen te wissen. De specialist in deze materie is Reynald Secher die er 2 boeken over schreef :
https://www.babelio.com/livres/Secher-La-Vendee-Venge–Le-genocide-franco-francais/227221
https://www.babelio.com/livres/Secher-Vendee–du-genocide-au-memoricide/322896
met citaat :
“Vingt-cinq ans après la publication de son livre, Le Génocide franco-français : la Vendée-Vengé, Reynald Secher, grâce à la découverte aux Archives nationales de documents totalement inédits, démontre, preuves à l’appui, que le génocide de la Vendée a bien été conçu, voté et mis en oeuvre personnellement par les membres du Comité de salut public et par la Convention,… “ (=einde citaat).
Over Reynald Secher :
https://fr.wikipedia.org/wiki/Reynald_Secher
met citaat :
“Enseignant d’anglais dans un collège (1980-1981), d’histoire et géographie dans un collège et lycée (1980-1985), puis chargé de cours de droit constitutionnel à l’université de Droit de Rennes (1983). Il est, du fait des conclusions de sa thèse sur le génocide des Vendéens, contraint de démissionner de l’Éducation nationale et ne pourra par la suite se faire élire à l’Université comme enseignant6…. (=einde citaat).
Zijn onderzoek naar de genocide kostte hem dus zijn plaats aan de universiteit van Rennes, vermoedelijk in naam van de verdraagzaamheid en broederlijkheid. La gauche caviar is echter meedogenloos als het er op aan komt politieke vijanden en gevaarlijke boodschappers te bevechten.
Nog een citaat en brandend actueel :
“Le 7 février 2012, Reynald Secher déclare lors d’un entretien radio sur RCF Vendée: « Je rappelle toujours que les lois d’extermination et d’anéantissement des 1er août et 1er octobre 1793 n’ont jamais été abrogées. Et il est regrettable, et je parle en tant que citoyen effectivement, que notre pays conserve au sein de son arsenal juridique des lois génocidaires »19, quelques jours plus tard, le 23 février 2012, le sénateur vendéen de droite Bruno Retailleau et ses collègues présentent au Sénat la proposition de loi tendant à abroger les décrets du 1er août et du 1er octobre 179320…( =einde citaat).
Het is niet duidelijk of de genocidewetten inderdaad werden afgeschaft.
Het voormelde maakt dan ook duidelijk dat er blijkbaar een goed en slecht “negationisme “ & “revisionisme” bestaan. Blijkbaar is deze genocide in de Vendée ook een detail, maar dan een niet strafbaar detail, want er zijn immers ook strafbare “details…”. Of een tergend bewijs van de “situationele ethiek”. Dit staat in schril contract met Oradour sur Glane, waar er veel minder slachtoffers vielen, maar dat wel verheven werd tot een “heiligdom”, alhoewel de waarheid over het bedrog & verraad dat aan de oorsprong van dit bloedbad ligt, heel wat gruwelijker is. Een reden waarom er ook geen grondig onderzoek kwam. Doet denken aan de brand van Leuven in 1914.
Vandaag wordt Frankrijk opnieuw geconfronteerd met een misdaad & straatterreur, met daarbij een tergende laksheid van de overheid, en in dit in tegenstelling tot de brutaliteiten tegen de tegenstanders van de Covid 19 terreur.
Nu is “La gauche caviar” opnieuw aan het bewind, waarachter opnieuw de 2 Olifanten in de kamer schuil gaan. Of de geschiedenis herhaalt zich, weliswaar in andere verschijningsvormen. En de priester betaalde dit met zijn leven. En zoals te verwachten was, duiken de 2 Olifanten in de kamer op, om deze moord te “duiden”. Door hun laksheid zijn ze echter actief mededader aan deze moord.